השוואת רמת שירות ספקיות אינטרנט

השוואת רמת שירות ספקיות אינטרנט

בעשור האחרון האינטרנט נהיה חלק אינטגרלי ובלתי נפרד מהחיים שלנו, כל דבר שסובב אותנו מחובר לאינטרנט, בין אם זה מחשב, סמארטפון, טלוויזיה ועד מכשירי חשמל חכמים כמו מכונות כביסה חכמות, מקררים חכמים ועוד.

עובדה זו מעלה את חשיבות האינטרנט בחיים שלנו, אנו כל הזמן במירוץ בלתי פוסק אחר יותר תוכן, גם בכמות (יותר מכשירים מחוברים בבית) וגם ב "משקל" של התוכן, הרי מי היום צופה בסרט HD? כולם צופים היום רק ב- 4K שצורך הרבה יותר תעבורת אינטרנט.

אומרים שהדרך הכי טובה לבדוק אם בן זוג הוא טוב היא פשוט להשאיר אותו בבית בלי אינטרנט לכמה ימים ולבחון את הסבלנות שלו. אנחנו לא יודעים עד כמה אמרה זו נכונה אך היא בהחלט מדגימה את הבעיה בצורה הטובה ביותר. אנחנו לא יכולים לחיות בלי אינטרנט, אפילו לא לרגע אחד. לכן אחד הפרמטרים החשובים בבחירת ספקית אינטרנט היא לבדוק את רמת השירות שלהן.

כאן מתחיל המסע שלנו, יצאנו לבדוק את רמת השירות של כל אחת מספקיות האינטרנט הפופולאריות בישראל. בשביל הבדיקה דאגנו לנתק את המחשב מכבל האינטרנט בכדי לראות איך כל אחת מהספקיות התמודדו עם הבעיה.

רמת שירות ספקית הוטנט Hotnet

נתחיל מזה שכבר בשלב הראשון נתקלנו בקושי, קושי בסיסי ביותר: לא הצלחנו למצוא את מספר הטלפון של התמיכה, רק לאחר נבירה עמוקה במיוחד הצלחנו למצוא את המספר.

תפריט טלפוני: התפריט הטלפוני היה די פשוט והצלחנו להגיע למחלקה הנכונה בקלות.

זמן המתנה: זמן ההמתנה היה סביר אך טעון שיפור, המתנו על הקו כ- 4 דקות עד שנציג אנושי ענה לנו.

איתור ותיקון הבעיה: הבעיה אותרה על ידי הנציג לאחר זמן קצר במיוחד, הנציג בדק וראה שאין בעיה מהצד שלהם אז הוא הפנה אותנו לבדיקה פשוטה במחשב.

בשורה התחתונה: בשורה התחתונה ספקית הוטנט הציגה ביצועים מעולים, אך זאת תחת ההנחה שתצליחו למצוא את הטלפון של התמיכה.

רמת שירות ספקית 066 איינט

איתור מספר הטלפון היה פשוט וקל, לאחר חיפוש קצר בגוגל של "066 תמיכה" הגענו לדף התמיכה באתר הרשמי של הספקית.

תפריט טלפוני: התפריט הטלפוני של ספקית Inet היה פשוט וברור והגענו למחלקה הנכונה במהירות.

זמן המתנה: הופתענו לטובה מזמן ההמתנה הקצר, לאחר כדקה מתחילת השיחה כבר הגענו לנציג אנושי.

איתור ותיקון הבעיה: הנציגה הנחמדה מצדו השני של הקו ביצעה כמה בדיקות ושמה אותנו בהמתנה. לאחר כחצי דקה היא העלתה אותנו בחזרה על הקו והסבירה לנו שמהצד שלהם הכל נראה תקין וכנראה שיש בעיה כלשהי במחשב. לאחר בדיקה זריזה היא עלתה על התקלה ועזרה לנו לתקן אותה.

בשורה התחתונה: למרות שמדובר בספקית קטנה, הופתענו לטובה מרמת השירות. קיבלנו מענה איכותי, מהיר ומקצועי.

רמת שירות ספקית בזק בינלאומי

כמו במקרה של איינט, גם פה היה מאוד קל ונוח למצוא את מספר הטלפון של התמיכה. לאחר חיפוש זריז בגוגל הצלחנו להגיע לדף התמיכה שבו מופיע (בגדול) מספר הטלפון.

תפריט טלפוני: התפריט הטלפוני היה די פשוט והצלחנו להגיע למחלקה הנכונה בקלות.

זמן המתנה: זמן המענה היה מצויין ועמד על כ- 35 שניות עד שהגענו לנציג אנושי.

איתור ותיקון הבעיה:כמו בבדיקות הקודמות, גם פה הנציג בדק אם הכל תקין בצד שלהם ולאחר מכן עבר לבדוק את הציוד שיושב אצלנו. לאחר הדרכה קצרה של בדיקה שעלינו לעשות הנציג הצליח לאתר את התקלה והנחה אותנו איך לתקן אותה.

בשורה התחתונה: בשורה התחתונה אנו מרוצים מאוד מרמת השירות שקיבלנו והיינו רוצים לראות יותר חברות מכוונות לרמת שירות כזאת.

מילה לסיכום

ניתן לראות שסה"כ כל הספקיות עשו עבודה טובה במתן שירות, אם פעם היה צריך להמתין שעות על הקו עד לקבלת מענה אז היום המצב הוא שונה ולאחר כמה דקות כבר מגיעים לנציג תמיכה.

הופתענו לטובה מהספקית 066 שלמרות היותה ספקית קטנה קיבלנו מהם שירות מקצועי ומהיר.

תגובות

הרשם בעצמך הרשם על ידי נציג